Forumul elevilor din Colegiul Financiar-Bancar
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Defectele CFBC!

5 participanți

In jos

Defectele CFBC! Empty Defectele CFBC!

Mesaj  rococo Mar Dec 04, 2007 1:49 pm

Stiti ca orice lucru are un defect? chiar si iubitul nostru CFBC! Haideti impreuna sa vedem care sunt acestea?
Incep eu primul: Sunt cativa profesori care isi permit prea multi fata de elevi! Se cred total superiori fata de dansii. Si cateodata ishi permit sa-i umileasca!!! Asha fara nici un motiv! Din invidie! Cum am patit-o si eu!
Dar repet, unii! vreo 3-4 !
rococo
rococo
King of forum
King of forum

masculin
Numarul mesajelor : 502
Varsta : 33
Location : Posta Veche, Chisinau City
Data de inscriere : 06/11/2007

Sus In jos

Defectele CFBC! Empty Re: Defectele CFBC!

Mesaj  N_exe Vin Dec 07, 2007 9:11 pm

kare-s????????????
Vreu s stiu neaparat!!!!!!!!!!
N_exe
N_exe
Junior
Junior

masculin
Numarul mesajelor : 33
Varsta : 34
Location : Posta Veke
Data de inscriere : 23/11/2007

Sus In jos

Defectele CFBC! Empty Re: Defectele CFBC!

Mesaj  ingeras Sam Dec 08, 2007 11:47 pm

as avea cite ceva de adaugat. faptul ca nu sunt de ajuns cabinete, si cei din anul doi sunt nevoiti sa invete in schimbul doi, ca pauzele sunt prea scurte, cabinetele de informatica nu au compiutere ,,normale" , dar chiar si veceile, nu sunt la toate etajele................................................ What a Face No Sad
ingeras
ingeras
VIP
VIP

feminin
Numarul mesajelor : 289
Varsta : 32
Location : Truseni
Data de inscriere : 16/11/2007

Sus In jos

Defectele CFBC! Empty Re: Defectele CFBC!

Mesaj  Romka Mier Ian 16, 2008 9:04 pm

Bre, totu-i bine si frumos la noi in CFBC. Daca nu va place, faceti o vizita prin vre-o scoala de prin satele de la vreo 50-100 km de chisinau. Dupa asta, va veti convinge ca CFBC-ul e coltisor de rai. Si asa si este. E cel mai bun colegiu din Chisinau! Nu o spun eu, ci foarte multi.